Salı, Şubat 21

www.bidolu.com (bascuda)

Bu aslında hem komik bir olay hem sinir bozucu bir olay hem de herkese uyarı…
Sevgililer gününden bir gün sonra kargoyla bir paket geldi. Bascuda yada şimdiki adıyla Bidolu.com dan bir paket. Merakla içinde ne var diye açtım. Bir sevgililer günü hediyesi. Yurt dışında olduğu için Kay bana bir sevgililer günü hediyesi göndermiş. Kutunun içinden başka bir kutu çıktı. İçinde bir not ve bir saat vardı. Ben gözlerim dolarak hemen nota yöneldim Gerçi 10 defa telefonla konuşmuştuk ama ne yazıyor diye merakla hediyeden önce nota sarıldım.
Notu bir kere okudum, sonra bir kere daha okudum.Hiçbir anlam veremedim.Çünkü notta:
“Değerli müşterimiz aldığınız saatin hediyesi olan web cam stoklarımızda kalmadığı için size bir saat gönderiyoruz güle güle kullanın” yazıyordu. Kendi kendime kay birisine saat almış onun hediyesi olan web cami de bana sevgilililer günü hediyesi olarak göndermiş dedim.

Öğlen burcu’ya notu anlattım. Yorumu şu oldu:
“Kay yurtdışındaki sevgilisi Olga’ya bir saat almış,onun hediyesi olan web cam i sana göndermiş,web cam kalmadığı için sana da bir saat gelmiş.”
Sonra Kayla telefonla görüştük ve olayın aslı anlaşıldı.Kay bana bidolu.com dan bir saat almış ve göndermiş.Fakat ısmarladığı saatle bana gelen saat aynı değil. Firma yanlışlık yapıp benim saatimi başkasına başkasının saatini bana göndermiş. Hemen telefona sarılıp firmayı aradım fakat telefonlara bakmıyorlar. Not bırakın biz sizi ariyalım diyorlar aramıyorlar. Bir sürü e mail yolladım. Bir kişi bile ne oldu diye cevap yazmadı. Yani elimde bir başkasının saati ve bir başkasının notuyla kala kaldım. Firmanın ilgisizliğinden de sinirlerim bozuldu.
Bunu yazıyorum çünkü başıma gelen bu olayı bir şekilde birileri ile paylaşmam lazım. Ve Bascuda(bidolu.com) dan alışveriş yapmayı düşünenleri uyarmak istedim. Paranızı boşa harcamayın.

Hiç yorum yok: