Pazar, Şubat 19

Mis kokulu bitkisel sabunlar



Zaman buldukça yemek blogları dışındaki bloglara da göz atmaya çalışıyorum. Gerçekten çok değişik bir dünya.Bunlardan biri de iki arkadaşımın hazırladığı, kendi yaptıkları mis kokulu, tamamen doğal, bitkisel sabunlarla ilgili blog. Sedem çok eski benim taaa üniversite yıllarından kimya mühendisliğinden arkadaşım. Kimya mühendisliğinde okuyan birçok bayanın hayallerini kurduğu kozmetikle uğraşmayı başarmış bir insan. Sık sık dünya tatlısı oğlunu görmek için evlerine gittiğimizde bize kendi yaptığı sabunlardan hediye etmeden yollamıyor. Verdiği sabunlar o kadar güzel kokuyor ki ben kullanmaya kıyamıyorum, banyoda havluların arasında duruyorlar. Bütün banyo da mis gibi kokuyor. Hele keseli olanları daha açmadım bile! Bu arada bugün Sedem'in doğumgünü! Dün gece güzel bir yemekle kutladık , bugün tekrar kutluyorum! Zevkli işlerinde de ikisine başarılar diliyorum!

Hiç yorum yok: