Perşembe, Şubat 23

Dağ Bisikleti Olayı

Burcu'cum dağ bisikleti olayını şöyle özetleyebiliriz:
Sabah iştimasına çıkmış 40 kadar asker ve karizmatik komutanlarının önünde, bisikletimin arka lastiğine takılıp sürekli bana çarpan çalı hakkında , bana çarpanın o olduğunu bildiğim halde ya bu bir köpekse diye gereksiz bir hayal kurup, kendi kurduğum hayalden korkup düşmem, bisikletin de fırlayarak kafama düşmesi, kafamın yarılması, asker ve komutanların ben yerlerde sürünürken ben orda diilmişim gibi davranması, yardım etmemesi, benim sinir bozukluğu ve kan korkusu ile bağırarak ağlamam, kendi kendime, yamulmuş bisikletim ve kafamdan akan kanlarla sağlık ocağına gitmem, acilde mide bulantısı ile fenalaşmam, öğlene kadar hastanede gözetim altında tutulmam, bu gözetim sırasında başımda bulunan doktorun(kendisi babamın arkadaşıdır), kaç yaşına geldin hala evlenemedin, bir işe gir orda yemekhanede öğlen mühendislere bakar aralarından bi tane bulursun şeklinde beni daha da fenlaştırıcı konuşmaları, evdekilerin öğlene kadar beni hiç merak etmemiş olmaları gerçeği, hatta kardeşimin sargılı kafayla eve dönünce Allahın sopası yok yorumu gibi talihsiz olaylar dizisidir.

Hiç yorum yok: