Pazartesi, Ekim 24

Merhaba

Son zamanlarda yaşadığımız depremler dolayısı ile yemek tariflerimizi yayınlamaya birkaç gün ara verdik. Çünkü haftasonu burcu da bende İzmir'de değildik. Ben son yaşadığımız depremden sonra oturduğum ev 2 katlı olduğu için korkusuzca yatıp uyudum fakat ilk defa gökgürültüsü sesi gibi bir sesle gelen, çok şiddetli bir deprem yaşadım ve korkuyorum, evde fazla zaman geçirmemeye çalışıyorum. Burcu 'nun oturduğu bölgedeki evlerin zeminleri bataklık bir yapıya sahip olduğu için depremden benden daha çok etkilendi. 2 gece eve girmeden arbada sabahladı. Bu stresli ortamdan uzaklaşabilmek ve biraz olsun uyuyabilmek için haftasonunu Kazdağları'nda geçirmiş:)
Bu deprem hareketliliği ne zaman biter bilmiyoruz ama bitene kadar diken üstündeyiz.
Yani kısaca biz biraz daha evde yokuz....
Bu arada hafta sonunda çok isteyip de bir türlü alma fırsatı bulamadığım Can Atilla(Cariyeler ve Geceler) ve Hüsnü Şenlendirici(Hüsnü Klarnet) cdlerini aldım. Çok beğendim. İkisi de gerçekten güzeldi ama özellikle Can Atilla nın albümü çok dinlendirici, stresten kurtulmak isteyenler için ideal.

2 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Çok gecmiş olsun size ve bize..Bende İzmir deyim Karsıyakadayım Girnede ve cok korktuk gercekten. Bizde 2 gece sabahladık arabada:(

Allah tekrar gostermesin inşallah korusun hepimizi..

Sevgilerimle
Figen

Gece dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Benim de ablam İzmirde, çok endişelendik biz de.

Hüsnü Şenlendirici çok güzel gerçekten. CAn Atilla'yı duymadım bile, çok cahilim sanırım ama kısa zamanda dinleyeceğim.