Çarşamba, Ekim 26

İftar daveti


Geçenlerde işyerinden bir arkadaşımıza iftara gittik. Kız kıza iftar yemeği adı altında düzenlediğimiz bu organizasyona evli arkadaşlarımızın eşleri de sızmaya çalıştılar ama onlara yemeklerini mutfakta yedirdik. Biz 4 yıldır ayda bir biraya gelip çılgınca konuşma partileri düzenliyoruz. genelde İzmir'in yeni açılan ya da hiç gitmediğimiz güzel restoranlarına, kafelerine gidiyoruz. 8 bekar kız olarak başladığımız partilerimize zaman içinde evlenen arkadaşlarımız yüzünden eşleri de dahil olmaya başladı. Bizim konuşmaktan ve tartışmaktan büyük keyif aldığımız olaylara malesef onlar gülüyor ve bizlerle dalga geçiyor. Bu yüzden herseferinde eşler gelmeyecek diye kural koyuyoruz. Fakat geliyorlar ve gün geçtikçe de sayıları artıyor.
Bu sefer iftar yemeğini bir arkadaşımızın evinde düzenledik. Ve yine çok eğlendik:)




A Y R I C A
Fotoğraf makinasının sahibi ve fotoğrafları çeken arkadaşımız Esin Güner'e teşekkür ediyoruz.
Nazlı'nın fotoğrafından sonra ben niye yokum, benim niye adım geçmiyor diyen arkadaşlarımız için.
O günki toplantımıza katılan

Didem Ertuğrul Bakioğlu ve sevgili eşi Levent,
Burcu Tuncer Kostak ve sevgili eşi Kaan,
Ayşegül Aksoy ve sevgili eşi Tolga,
Yeşim Kaya,
Seçil Kırşen,
Şenay Arslan,
Serpil Baran ve
Nazlı Güler' e teşekkür ediyoruz.
Not: Umarım şimdide "benim adım neden daha üstte yazılmadı" diye bir sorun yaşanmaz:))))

sevgiler
Başak