Salı, Ağustos 9

Tatil Planlarım



Tatil için en büyük planım dinlenmek. Sabahları geç uyanmak(4 senedir 6.00'da uyandığım için 8.00 bile benim için oldukça geç sayılıyor)bol bol kitap okumak,yürüyüş yapmak, fotoğraf çekmek, biraz güneşlenmek, oldukça çok denize girmek...

Bu haftasonundan hazırlıklara başladım. Kendime tatilde okumak için 3 tane yeni kitap aldım.

Dan Brown'un "İhanet Noktası" sonlarına yaklaştığım, tatilden önce bitirmeyi planladığım bir kitap. Yazarın diğer bütün kitapları gibi geniş bir araştırma ürünü. İnsan elinden bırakamıyor.

Atatürk'ün başyaveri Salih Bozok'un Atatürk'ün anılarını ve özel hayatını anlattığı "Latife ve Fikriye İki Aşk Arasında Atatürk" kitabını işyerindeki oda arkadaşımdan aldım. Okumak için sabırsızlanıyorum. Tatildeki okunacaklar listesinde bir numara.

Diğer 3 kitabı yeni aldım. "Fransız Kadınlar Niçin Kilo Almaz?" kitabının Türkiye'ye gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum. Cuma günü internette satıldığını gördüm. Cumartesi hemen gidip aldım. Neler varmış diye sayfalarını çevirirken çoğunu da okumuş oldum. Diyet Önerileri bölümümüzde bu kitaptan aylar önce biraz bahsetmiştik. Daha tam olarak hepsini okuyamasamda, şimdiden herkese rahatlıkla tavsiye edebilirim.

Türkiye'de yayınlanmış bütün kitaplarını okuduğum İrlandalı yazar Maeve Binchy'nin son kitabını da aldım. Genellikle tatil dönemleri zevkle okuduğum bir yazar.

Son kitap da,Jennifer Haigh'ın "Bayan Kimble"ı. Kitaba şöyle bir baktım, konusunu okudum ve tam bir tatil kitabı dedim. Önsezilerimin beni yanıltmadığını umarım.

Şimdilik bu kadar. Bana iyi tatiller....