Salı, Haziran 28

Hakkariden Kardeşim Geldi:)


Hakkari Yüksekova'da matematik ögretmenligi yapmasından dolayı uzun süredir göremediğim kardeşim yaz tatiline girince ailemin yanına Çanakkale'ye geldi ve bende işimden izin alıp onu görmeye gittim. 2 senedir Yüksekova'da çalışıyor ve son zamanlarda ben ondan surekli web sitesi icin yöresel yemek tarifleri ve fotograf göndermesini istiyorum. Fakat kendisi yemekle fazla ilgili olmadığı için bir türlü ondan birsey alamıyorum ama gelirken yanında otlu peynir ve otlu cacık getirmiş, gerçekten de daha önce hiç tatmadığım çok lezzetli bir peynir ve değişik bir cacık yedim. Peynirin daha önce marketlerden aldığım otlu peynirlere hiç benzemeyen bir tadı vardı...Tabiki fırsatını bulmuşken fotoğraflarını çektim.



3 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa olmadı ama... bu güzel şeylerin sadece resimlerine mi bakıcaz?bari cacığın tarifini alsaydık.

BEN dedi ki...

merhaba özlem, bu cacığın özelliği salatalıksız olması. içinde maydanoz, dereotu ve bir sürü değişik yöresel ot var. birgün oralara yolun düşerse tadına bakarsın.burada o otları bulmamız çok zor.sevgiler...

Adsız dedi ki...

sitenizi çok beğenerek takip ediyorum. özellikle görüntüler bölümünüz çok güzel. bütün fotoğraflar harika. yemeklerlede ilgilenmiyor değilim.bütün denediklerim olumlu sonuçlandı.başarılar diliyorum sizlere kızlar.