Cumartesi, Kasım 17

Duru-Burcu-Kaan



Burcu fotoğraftada görüldüğü gibi yeni hayatına ve kızına alışma sürecinde yorgun düşmüş durumda. Siteye fazla giremiyor , onun yerine resimleri ben ekledim.
Yorumlardaki sorulara kesin cevaplar veremiyorum ama hayatının en sağlıklı ve dengeli beslenme dönemini geçirdiğine şahitim. Çok iradeli davrandı ve toplam 11-12 kilo civarında aldı.
Bebek şimdi 40 günlük falan sanırım 1-2 kilo fazlası kalmış belkide onuda vermiştir. Ama kesinlikle rejim yapmıyor. Emzirme sürecinde olduğu için beslenmesine çok dikkat ediyor:)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

analı babalı büyüsün duru bebecik. burcu'nun eski kilosuna kavuşma mücadelesini merakla bekliyoruz artık :)

Adsız dedi ki...

merhaba burcucum.çok güzel görünüyorsun bişey merak ediyorum kaç kilo ile hamile kaldın ve hamileliğinde kaç kilo aldın.cevaplarsan sevinirim.allah analı babalı büyütsün duru bebği

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim sorumu cevaplandırdığınız için.merak etmenin asıl sebebi bende kendimi bildim bileli diyetlerle ilgileniyorum ne yapim balık etliyim ve kilo almaya çok müsait bir yapım var.ve bebek sahibi olmayı düşünüyorum.ama gördüğüm kadarıyla burcuda zaten balık etli ve gerçekten senin gibi çok güzel bir bayan.

BEN dedi ki...

Bu resim Duru'nun doğumundan 15 gün sonra falan çekilmişti. Burcu Her gördüğümde daha da zayıflıyor Doğumda alınan kiloların verilmesi 6 ay gibi bir süreç ve emzirme işlemi günde 500 kalori fazladan yaktırıyor. Dikkat edilirse rahatlıkla kilo verilebilir yani..
Ayrıca kilo alma veya verme endişesi bence doğumda düşünülecek en son şeylerden biri, önemli olan bu dönemi sağlıklı geçirebilmek:)
Sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

güzeller...
bebiş kaç kilo doğdu? çok tatlıymış maşşallah.

Adsız dedi ki...

sizi ilk günden beri takip ediyorum çok şekersiniz bebeğinizde çok şirin allah analı babalı büyütsün hiç yorum yazmamıştım bebeği görünce dayanamadım sevgiler

Tijen dedi ki...

Gözünüz aydın sevgili Burcu.
Allah analı babalı büyütsün. Nasıl da heyecan içindesinizdir kimbilir!

Yaren dedi ki...

Merhabalar,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Adsız dedi ki...

annelik dünyanın en güzel şeyi alınan birkaç kilonun önemi olmamlı bence :)