Perşembe, Ağustos 24

:)

Uzunca bir süredir devam eden tez yaz yazma telaşı bitti. Kendimi üzerimden ağır bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Ve şimdiden tez için kullandığım ve şimdi artık boş olan zamanımı nasıl değerlendirsem diye alternatifler düşünüyorum.
Yeni bir yabancı dil kursu olabilir ya da bir dans kursduna gidebilirim...
pasta yapma kursuna da gidebilirim...
çok mutluyum...
kuşlar gibi özgürüm....
Fotoğraflara ait tarifler çok yakında
Su böreğini annem yaptı ben yardım ettim. Eğer yufka açmayı biliyorsanız çok kolay oldu 20 dakikada hazırlandı. Tarifi yazıcam yakındaaa.
Bu arada Burcu'da akyaka dan dönmüş bugün iki aydan sonra ilk defa birbirimizi görücez, bakalım ne gelişmeler vaaaar:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

izmirde bildiğiniz pastacılık yada yemek kursu var mı?ben bulamamıştım, bildiğiniz varsa, bana da söylerseniz çok sevinirim
teşekkürler
hacer