Salı, Ağustos 29



Burası bizim Füs'la favori makanımız. Ayrıca Kay'ı da unutmamak lazım .Türkiye'ye geldiğinde özel günlerimizi kutladığımız kebapçı burası:)))
Ve ayrıca burası Burcu'nun sürekli bana takıldığı nişan yemeğinin yendiği yer ve de geçen doğum günümde Kay'la yediğimiz romantik yemeğin mekanı:)))). Bostanlı HARRAN...
Juri bittiğinde Füs'la SEDO'yu da alıp buraya gelicez. Bir keresinde Harran'da o kadar çok yemiştim ki Füs'a göre garson hayretler içinde kalmıştı. Seviyoruz biz burayı, ben kebap, lahmacun delisiyim. Anneme göre bunun sebebi kendisi:) Bana hamileyken sürekli Lahmacuna aşermiş,zaten hergün lahmacun yemiş. Hatta karnımın hemen üzerindeki çay tabağı büyüklüğündeki kahverengi doğum lekesinin de lahmacun olduğunu düşünüyorum ben:))


Bu arada yarın Füs'la Foça'dayız. Yaşasııııııııııııınnnnnnn...




Hiç yorum yok: