Çarşamba, Nisan 12

Yılbaşından kalan kabak tatlısı fotoğrafı




Kendimi uzun zamandır ödevini yapmayan öğrenci gibi hissediyorum. Fotoğraf makinam gittiğinden beri doğru düzgün bir yemek ekleyemedim. Aslında dün akşam “Kek yaratığı” ismini taktığım bu sefer kesin başarıcam diyerek başladığım fakat yine çok başarısız olduğum bir kek yaptım. İsterdim ki bütün Türkiye benim “ kek yaratığı”mı görebilsin. Ama tabiki fotoğraf falan yok:)))
Nasıl oldu anlamadım ama kekin bir tarafı kabardı diğer tarafı kabarmadı, üzerinde çukurluklar oluştu, sosunu da dökünce tam bir yaratık görüntüsü aldı. Yiyenler tadını beğendiğini söyledi ama emin olamadım. Ben fazla yemedim çünkü geçtiğimiz bir hafta karbonhidrat ağırlıklı beslenmekten hem kilo aldım hemde heryerimde alerjiler çıktı.

Bilgisayarımdaki fotolara bakıp bu posta bir fotoğraf eklemek istiyordum. Yılbaşından kalan kabak tatlısı fotğrafını buldum. Çanakkalede bizim apartmanda adettir her yılbaşı kabak tatlısı yapılır. Kabakları üst kattaki Gülşen Abla getirir. Herkese hediye eder. Kabak tatlısını koymamın başka bir sebebi de var. Kay Türkiye'deyken canı çok kabak tatlısı istedi ama bi türlü fırsatını bulup yediremedik. Şimdi ona ve onun gibi yurtdışında yaşayıp Türkiye^'de ki birçok tattan mahrum kalan tüm okuyuculara bu fotoğrafı hediye ediyorum. Fakat bu davranışımla iyi mi yapıyorum kötümü yapıyorum bilemiyorum:)))))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok iyi yaptın !çok iştah açıcı foto olmuş. yazılarınızı hep gülerek okuyorum. devam edin.