Salı, Nisan 11

Kay gittiiiii

Burcu’nun ısrarlarına dayanamayarak doğum günümle ilgili ayrıntıları yazıyorum.
4 Nisan günü Kay bana sürpriz yaptı çıktı geldiiii. Dün akşam da geri döndü. Bir haftamız geleneksel Türk tatları haftası olarak geçti. Sürekli olarak ne yiyeceğine odaklanmıştı. Hatta geldiği ilk gün bana bir yeme planı sundu. En çok özlediği yemekler bamya, yeşil salata, bir İzmirli olarak her türlü ot yemeği, Adana kebap, mantı, yoğurt, ayran( oralarda yoğurt sadece meyveli yoğurt olarak satılıyormuş), balık, karides, kalamar, yaprak sarması. Hazırladığı plana göre her gün bu yemeklerden yedik. Hatta doğum günümün akşamı Adana yeme akşamına denk geldiği için Bostanlı’da ki Harran Pideye gittik. Baş başa “kebapçıda romantik bir yemek” yiyeceğimizi zannederken çok sevgili arkadaşlarım Burcu, değerli eşi KA ile Didem ve değerli eşi LEV de bizlere katıldı. Kendilerine sadece bu akşamki romantik planımızın kebapçıda yemek olduğunu söylemek için aramıştım ki zaten hazır bekliyorlarmış bizle aynı saatte kebapçıda bitiverdiler.
Neyse bu yemek benim için çok iyi oldu Kay’a LEV ve KA’nın onun hakkında Rus kızlarıyla ilgili söylediklerini bir bir ispiyonlama fırsatı buldum.
Bu kısa özetten de anlaşılacağı gibi Kay’la geçirdiğim bu güzel hafta bana bir sürü güzel anı bir de “bir kilocuk” bırakıp gitti.

4 yorum:

isil dedi ki...

Merhaba,
Allah kavustursun, bu duyguyu bilirim, benim de nisanlim Moskova'da calisiyor. Bir de, ben de kimya muhendisiyim. Ne kadar ortak noktamiz var degil mi? :)

BEN dedi ki...

Evet gerçekten de çok ortak yanımız varmış. yoksa nişanlın da inşaat mühendisi mi?

isil dedi ki...

Basak merhaba,

Nisanlim endustri muhendisi. Ramstore'da calisiyor. Oradaki marketlerde normal yogurt bulunabiliyormus, adi "KATIK" imis. Belki Kay da bulabilir.

BEN dedi ki...

Merhaba Işıl,
teşekkürler kendisine ileticem:)