Perşembe, Ekim 6

Kabaklı Mercimek çorbası


Bir iftar önerisi de benden. Bu hafif ve besleyici çorbayı bir arkadaşım yapmıştı ve gerçekten çok lezzetliydi. Ben de düdüklüde pişirdim. İşten gelince çok kısa sürede hazır oldu şiddetle tavsiye ediyorum. BRC:)

(Tarifi normal tencerede pişirmek isteyenler için )

Malzemeler:
1 kabak(Rendelenmiş)
3/4 su bardağı mercimek
1 soğan(Rendelenmiş)
1 domates(Rendelenmiş)
1 havuç(Rendelenmiş)
1 yemek kaşığı zeytinyağı
4.5 bardak su
1 etsu tablet
1 çorba kaşığı salça

Yapılışı:
Yağı kızdırıp soğanı kavurun, domatesi, salçayı, havucu, kabağı ekleyin. Üzerlerine mercimeği döküp suyunu ilave edin. Su kaynayınca et su tableti atıp harlı ateşte yarım saat pişirin.Sonra blender ile çorbayı homojen hale getirin.(Kimyasallarla deney yapıyorum gibi hissettim!)

Afiyet olsun...