Çarşamba, Eylül 21

Fırında Mücver

Yaşasın işte uzunca aradan sonra bir tarif yazabiliyorum. Aslında şartlar değişmiş değil yoğunluğum devam ediyor ama bu tarifi eklememe sebep olan birşey var. Bu gün aldığımız ve aynen yazdığım aşağıdaki e mail...

"Merhaba arkadaşlar sizi çookkk seviyorum özellikle sitenizi kendimi kaybediyorum dolaşırken hergün mutlaka ziyaret ediyorum ve herkese tavsiye ediyorum beslenmeye önem verdiğim için benim ilgi alanım ve uçuş hostesi olduğum için formumu sizinle koruyorum hergün mutlaka bişeyler yazın bizi sizsiz bırakmayın sizi seviyorum mükemmelsiniz sevgilerimle Merve…"

Telefonda Burcu'yla aldığımız bu mailde yazanları ve yaklaşık 7 ayda sitemizin kaydettiği gelişmeleri konuştuk. Boş zamanlarımızı değerlendirmek ve engiiiin:))) diyet bilgilerimizi ve yemek tariflerimizi paylaşmak için kurduğumuz bu sitenin her gün takipçilerinin olması bizi hem sevindiriyor hem de çok şaşırtıyor. Açık söylemek gerekirse ikimizde bu kadar ilgi beklemiyorduk. Hatta itiraf etmeliyiz ki bu siteyi ilk kurduğumuzda yazdıklarımızı işyerindeki arkadaşlarımıza ve akrabalarımıza zorla okutuyorduk. Hergün site istatistiklerinden artan takipçi sayımızı görmek bizi mutlu ediyor ve kendimizi sizlere karşı sorumlu hissediyoruz. Bazen elimizde olmayan sebeplerden dolayı tarif yayınlamaya ara vermek zorunda kalsak da bildiğimiz bütün tarifler bitene kadar burdayız. Bizi takip ettiğiniz ve maillerinizle yanlız bırakmadığınız için teşekkür ederiz.

Başak & Burcu


mücver




Malzemeler:
4 adet kabak(rendelenmiş)
1 orta boy soğan(rendelenmiş)
1 küçük demet maydanoz(ince doğranmış)
1 küçük demet dereotu(ince doğranmış)
2 yumurta
5 tepeleme kaşık kepekli un
karabiber, tuz,
1 paket kabartma tozu
2 kaşık zeytinyağı

Mücver

Yapılışı:
Tüm malzemeyi iyice karıştırıp yağlanmış tepsiye koyun. 200 derece fırında 40-45 dakika altı üstü kızarıncaya kadar pişirin.
Afiyet olsun...




Not: Nette dolaşırken faydalı bir link buldum. Okuyunuz.Tavsiye ediyorum.