Salı, Ağustos 9

(SON 4) Tatile çıkmamıza az kaldı




Burcu'yla biraz önce konuştuk. İkimizde önümüzdeki hafta işyerinde izinliyiz. O bir haftalığına yok ama benim iznim biraz uzun. Önümüzdeki 1 hafta boyunca birşey eklememe ve her anlamda tatil yapma kararı aldık. Aslında farkettiyseniz son 10 gündür hiç birşey yazmadan sadece tarif ekliyoruz. Bu sıcaklar yorgunluğumuzu iki katına çıkarıyor. Elimiz kolumuz kalkmıyor.

İzne çıkma, tatil yapma fikri ikimizide heyecanlandırmış olmalı ki birbirimizi gördüğümüzde son 5, son 4 diye saymaya başladık. Aslında normalde sadece ben izne gidecek olsam "Ben tatile gidiyorum ama sen çalışıyorsun" diye onu kızdırırdım, o gidecek olsa beni kızdırırdı. Şimdi kimse birbirine bulaşmıyor. Fakat ben plan yapıyorum. Önümüzdeki hafta pazar günü ona "Senin için tatil bitti, yarın iş var, çok kötü" diye mesaj göndereceğim.(Bu yazıyı okuyunca kesin önümüzdeki pazar telefonunu kapatır:))
Aslında bizim izin çekişmelerimiz uzun zamandır var. Yaklaşık 2 yaz önce Burcu, tatilinde kaldığı süper lüks otelden eşiyle birlikte üşenmeden bana mektup yazmıştı. İşyerinde çekmecemde saklıyorum. Bazen açıp okuyorum. Mektubun bir kısmını buraya da yazmak istiyorum.

"Sevgili Başak,
Sen bu satırları okurken ağır bir kimyasal kokusu soluyor olacaksın ve aynı zamanda biz begonvil kokulu Kalkan sahillerinde yanık tenimizin sırtımızda yarattığı keyifli acı ile dolaşıp akdenizin mavi sularında serinliyor olacağız. Ne acı değil mi?? ...Neyse seninle vakit harcamayalım.Yemeğe gideceğiz de!!!! Açık büfe İtalyan mutfağı var....." :)

Sanırım başka bişeyler de bulmalıyım sadece mesaj yeterli olmaz daha kötü olmalıyım... daha da kötü :)
Gitmeden elimizde biriken bütün tarifleri girip öyle gideceğiz. Burcu yüzüklü fasulye yapıp çekmiş fotoğraflarını gördüm. Tarifini almak için sabırsızlanıyorum:).Bir kaç tanede salata var. Bu arada biz şeftalili tarifimizi de denedik. Fotoğraflarını çektik draft olarak hazır bekliyor.
Ben yaklaşık 1 ay yokum. Burcu ise bir hafta sonra burada olacak:). Gitmeden tekrar görüşmek üzere:))
BaŞaK