Cuma, Haziran 3

Sarmısaklı Tavuk



Geçen gün fırının ızgarasında pişirmek için tavuk pirzola almıştım. Hızlı bir şekilde, sebzeli, güzel bir yemek yapmam gerekti ben de ızgara yerine bu şekilde pişirmeyi düşündüm. Malzemeler ve karıştırma şekilleri tamamen kendiliğinden gelişti. O anda elimin altında ne varsa koydum. İçine en çok sarmısask koyduğum için de tarifin adını sarmısaklı tavuk koydum. Gerçekten çok lezzetliydi. Ama pirzolalar yağlı olduğu için yemeğin yağı istediğimden fazla oldu. Bir dahaki sefere tavuk göğsü ile denemeyi düşünüyorum. Sizlere de tavsiye ediyorum.



Malzemeler

4 adet tavuk pirzola
2 sap taze soğan (ince kıyılmış)
4-5 sap taze sarmısak(ince kıyılmış)
3 diş sarmısak (ikiye bölünmüş)
1 çay kaşığı fesleğen
1 yemek kaşığı zeytinyağı
2 adet biber (uzun doğranmış)
1 adet domates
tuz, karabiber,kırmızı biber


Yapılışı:
1 kaşık zeytinyağını teflon tencerede kızdırn içine tavuk pirzolaları atın renkleri beyazlaşınca içine bütün diğer malzemeleri atın.1 çay bardağı su ekleyip yarım saat pişirin.
Afiyet olsun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

elinize sağlık yemek çok hafif görünüyor. yağlı olmasının sebebi tavuk pirzolalarının yağlı olmasıdır ama lezzetli olmuştur. tavuk göğsü ile kuru olabilir.böyle iyi bence.

Adsız dedi ki...

harikalar yaratıyorsunuz. arka arkaya geliyor bu güzel yemek tarifleri. hangisini yapacağımı şaşırdım valaaaaa. aaaaaa