Cuma, Nisan 28

aaa bunlar neee


Bunlar geçen hafta gittiğimiz brunch ın tatlı ve meyve kısmı. Çilekle çukulata birbirine ne kadar yakışıyor di mi... evet yakışıyor malesef...
Çileğin bol olduğu bu dönemde Çilekli bir diyet yapılabilir. 10 adet çilek bir elma kadar kaloriye sahip.
Geçen sene Burcu'la öğlen yemeği saatinde yürüyüşe çıkıp 1 kilometre uzaktaki markete gidiyorduk. Ordan çilek ve erik alıp yiyerek işe geri dönüyorduk. Kilo falan vermedik ama ben günde yarım kilo çilek yemekten deli gibi alerji oldum:))))
Bu arada Burcu İtalya'ya gitmeden siteye Funda'nın güzel bir tarifini ekleyip gitmiş. Birkaç gündür yoğunluktan ilgilenemiyordum dün siteye bi baktım çok şaşırdım. Çilekleri görünce bende elimdeki bu fotoğrafları ekliyim dedim.
Herkese güzel bir haftasonu diliyorummm
Sevgiler
BŞK Posted by Picasa