Salı, Haziran 3

İç baklalı enginar

5 adet enginar
5-6 sap taze sogan
1 adet limon
1 yemek kaşığı un
4 yemek kasigi zeytinyag
250 gr iç bakla(taze)
1/2 demet dereotu
1 tatli kasigi toz seker
Tuz


Yapılışı:
Öncelikle enginarları ayıklayın ve kararmamasi için limonlu suda bekletin
Taze soğanları doğrayıp zeytinyağında hafif çevirin.
Enginarlari ister çanak olarak ister benim gibi çanakları dörde bölerek tencerenin dibine yerleştirin,
üzerine iç baklaları ekleyin.
Kalan limon suyunu, bir yemek kaşığı unla karıştırıp 2 bardak su ile beraber ilave edin.
Tuzu, toz sekeri ekleyip harlı ateşte kaynatın ve altını kısıp 40 dakika pişirin.
ocağı söndürünce kiyilmis dere otunu ekleyin.
Afiyet olsun...

Posted by Picasa

20 yorum:

Halil dedi ki...

Başakçım yemek konusunda çok yeteneklisin. Ama evlisin.Bildiğin tanıdığın bir kız varmı yemek konusunda senin gibi biri. Onunla evlenmek istiyorum ben..

Adsız dedi ki...

bence süper bir tarif olmuş eLLerinizé sağlık...

Adsız dedi ki...

Ben taze enginar yerine, marine edilmis, konserve enginar kullanmak istiyorum bu tarifte.Sizce lezzeti ayni olur mu?

www.kralcipplak.blogspot.com

Halil dedi ki...

İç baklalı enginaramı yazmıştım
yoksa Enginar dolmasınamı bi dakka bi dakka patlıcan musakkaya yazmıştım ben "bir güneş batışında foça" yorumunu..Galiba öyleki yorumum onaylanmamış dahaa.

Adsız dedi ki...

bakla leziz görünüyor.

Anarchy dedi ki...

Merhaba,
Diyetyemekler.blogspot.com sitenizi satayı düşünürseniz almak istiyorum.
Eğer ilgilenirseniz:
legendachilies@gmail.com 'a mail gönderirseniz sevınırım
iyi günler.

www.beyzaninyemekleri.com dedi ki...

merhaba, bu zengin içerikli blogunuz için sizi kutluyorum. sitemde uzun zamandır sizin bağlantınızı yayınlıyorum. siz de benim bağlantımı yayınlarsanız ziyaretçilerimiz ikimizden de haberdar olmuş olur. dayanışmak güzeldir öyle değil mi?

Hobilerle hayat dedi ki...

Tutumluluk ve doğru tüketim bilinci oluşturmak için hazırladığımız
www.tutumluhayat.blogspot.com
adlı sayfamıza ziyaret ve uygun görülürse sayfanızdan link vererek desteklerinizi bekleriz,saygılarımla

Code dedi ki...

Enfes.

biber hapı dedi ki...

enfes bir tarif. teşekkürler

Adsız dedi ki...

mmmmmmmmm mantarıda cok severim yanı haaaaaaaaaaaa

www.eyeportal.blogspot.com

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel. başarılarınızn devamını dilerim.
http://azkilo.blogspot.com

fatmagülün suçu ne dedi ki...

Enginarı hiç bu tarifteki gibi yememiştim resim süper denemek istiyorum bu tarifi ellerinize sağlık

Diyetler.us dedi ki...

Muhteşem tarifler var blogunuzda gerçekten.

Yemekbahane dedi ki...

Çok severim, ellerine sağlık

Ajanda dedi ki...

Gezi, etkinlik, sinema, hobi ve daha nice dolu içerikle hazırladığımız Online Aktüel Dergimiz Ajanda'yı okumaya davet ediyoruz sizi.
www.ajandadergi.blogspot.com

SMS Pizza dedi ki...

Selam guzel bir fikir verdiniz hiç böyle denememiştim en kisa zamanda deneyimlerimi paylasacagim. Bal Serbet sonsuz tesekkurler..



SMS Pizza
Yemek siparis sistemi
Online Yemek siparis sistemleri
Bedava SMS Gönder
SMS Yemek
sms mat
sms mat
Restoran
SMS Kebab
SMS Yazici
Online Pizza
Matlada
Bestallpizza
matkorg
online kebab
online sms pizza

Adsız dedi ki...

Hi - I am definitely happy to find this. Good job!

Adsız dedi ki...

neden olmasin:)

Adsız dedi ki...

Süperrrrr! yemekler süper görünüyor:)
www.LensMarket.Com