Çarşamba, Eylül 26

bezgin bekir ve anne kanguru

Hala bizim siteyi takip eden var mı??

Biri yeni hayatının karmaşasından bunalmış ve biri annelik heyecanı ile önceliklerini değiştirmiş iki genç bayan siteleriyle ilgilenemiyor:).

Yemek yap mıyor muyum artık ???
Hayır yapıyorum. Hatta eskisinden daha fazla yapıyorum.
Ama başımda sürekli açım açım açım diye sayıklayan bir eş olunca yaptıklarımı fotoğraflayamadan yiyoruz.
Ayrıca zevk için yemek yapmak ve görev gibi yemek yapmak arasındaki farkı da anlamış bulunuyorum.
Başta annem olmak üzere hem çalışıp hemde evde yemek yapan, ev işleriyle ilgilenen tüm bayanları bu başarılarından dolayı kutluyorum, çok zormuş. Her ne kadar temizlik yükümü alan bir yardımcı olsa da sadece işten gelip düzenli yemek yapmak bile bana yetti de arttı bile.
Eskiden haftasonu yemek kitaplarına bakıp bir tarif deneyeyim derdim, şimdi en azından haftasonu mutfağa girmeyeyim yemekle uğraşmayayım, kendime vakit ayırayım diyorum.
Son olarak evlenmek için can atan genç kızlarımıza bir mesajım var evlenince üzerinize yüklenecek bir çok sorumluluğu düşünün ve önce gezin eğlenin, yaşamak istediğiniz herşeyi yaşayın sonra evlenin (tabi eğer üzerinizden bu sorumlulukları alacak biri varsa o zaman durum farklı olabilir:))
Bezgin Bekir halim dah ne kadar sürer bilmem yakında bitmesini umuyorum.
Duru'nun gelmesine yaklaşık 3 hafta kaldı. Onunla çok yakında tanışacağımız için anne babası kadar heyecanlıyım. Umarım herşey çok yolunda ve kolay olur. Yakında odasının son halini görmek için Burcu'ya gideceğim. Bakalım Burcu'nun "küçük prenses " teması ile hazırladığı bebek odası nasıl olmuş?? Burcu izin verirse fotoğraflarını çekip siteye eklerim, belki kendi evimin fotoğraflarını da eklerim :) kimbilir...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar bende artık sizden umudu kesmiştim hemen hergün bilmem kaçıncı kez siteye giriyorum fakat aynı şeyleri görünce hüsrana uğrayıp tekrar eski tariflere bakıyorum...sana ve burcuya hayatınız boyunca eşinizle ve çocuklarınızla ömür boyu mutluluklar dilerim.yeni tariflerle umarım kısa zamanda bizlerle olursunuz...istanbuldan dilek.bu arada duru benim en sevdiğim kız isimlerinden biri

Tijen dedi ki...

var var!
sevgiler.

Unknown dedi ki...

başak selam
yeni eviniz çok şirin görünüyor. sağlıkla ve mutlulukla oturmanızı dilerim.

burcu da hayırlısı ile durusuna kavuşur umarım. merakla bekliyoruz.

zuhal