Salı, Temmuz 25

Sabah Kahvaltım

Bu sabah kalkınca içimde çok fazla kahvaltı için börek yapmak isteği duydum. Fakat annem kahvaltıyı hazırlamıştı. ama ben börek yapıcam bekleyin yemeyin dedim. 10 dakika bile sürmedi böreği hazırlayıp fırına koymam fakat pişmesi 40 dakika alınca börek pişene kadar benim dışımda herkes kahvaltısını bitirdi.

3 adet yufka
1 su bardağı süt
2 yumurta
azıcık sıvı yağ
100 gram yağsız peynir
susam ve / veya çörek otu

Yapılışı:
Yağladığınız borcamın altına bir adet yufkayı yayın. diğer iki yufkayı elinizle parçalara ayırın. yumurtalardan birinin sarısını üzerine sürmek için ayrın kalan kısmını süt ile çırpın. ve yufkaların arasına dökün. Peyniri parçalayarak yufkların arasına koyun. bütün yufka parçalarını ve sosu ekledikten sonra alttaki yufkanın kenarlardan sarkan kısmını bohça şeklinde kapatın. Üstüne bir fırça yardımı ile yumurta sürün. susam ve çörek otuda serpebilirsiniz.
Afiyet olsun....

 
  Posted by Picasa

1 yorum:

BEN dedi ki...

nasıl bir hamaratlıktır bu!sen tatilde ol sabah uyan kalak börek yap!nişanlılığın etkisi olmalı bu!ne çabuk etkisini gösterdi!