Pazartesi, Haziran 12

Cafe Reci's


Cumartesi günümü sabah tez yazarak akşam da Alsancak'ta dolaşarak geçirdim. Akşam yemeğimi Cafe Reci's de yedim. Reci's e her gittiğimde bu sefer başka birşey deniycem diyorum ama herseferinde gene bu yemeği yiyorum. Acılı bir meksika yemeği. İçinde taze soğan, amerikan fasulyesi, tavuk parçaları,kırmızı ve yeşil biber ve değişik bir sos var. Üzerinde ise kaşar peyniri.
İçi sebze olmasına rağmen üzerindeki kaşar kalori değerini yükseltiyor. Bu yüzden bu yemeği yerken yanında ekmek yemiyorsunuz :)

3 yorum:

Zeynep B. dedi ki...

Mehaba,
Hangi reci's de bu ?
Genelde La Cigale'e gidiyorum ben mesela. Yediklerinizin yanında inanılmaz keyif veren bahçede oturmak da mest ediyor insanı...:)

BEN dedi ki...

Alsancak Reci's

Burak Doğan dedi ki...

Reci's apropoda isteriz, daha güzel yemeklerde isteriz:D