Cumartesi, Mart 25

mantarlı pazılı tart

Posted by Picasa

Bu da Füsun marifetlerinden. Ben yapsam dünyada bu kadar kabarmazdı zaten. Geçen hafta bize misafir geldi Füs birsürü şey yaptı. Neyseki misafirler gittiğinde birer dilim kalmıştı bunu da komşulara dağıtmak zorunda kalacaktık yoksa yememek için.

Bu hafta oryanteli kaçırıyorum malesef. Çünkü Çanakkalede'yim. Geçen haftaki derse Füs da geldi bizi seyretmeye. Hocamıza bayıldı fakat ekip olarak bizi çok yeteneksiz buldu. Hatta benim için hoca başka sen başka dansediyorsun dedi. Haklı olabilir çünkü ben oryantali daha etkili yapabilmek için kendimden hareketler katıyorum. İçimden geldiği gibi yapıyorum. Ayrıca bi garip oldum öğrendiğim hareketleri herkese göstermeye başladım. Geçen gün arkadaşlarıma bir gösteri yaptım. Füs misafir geldiğinde hadi Başak öğrendiğin hareketler göstersene dedi. Sanki bunu bekliyormuşum gibi hemen kalkıp gösterdim. Bu gün kuafördede yaptım. Kendimi tutamıyorum . Zaten hocamız Svetlana siz artık diğer kadınlardan farklısınız, bu kursa gelenler farklı olur demişti, haklıymış cidden farklıyım. Kendimi tutamıyorum, utanma duygusu falan da kalmadı.
4 gün izinliyim. Emine Teyze Çerkez Tavuğu yapmaya geliyor. Hem bana öğretecek hemde fotoğraf çekeceğiz. Kendisi çerkezdir. Bildiği tek çerkez yemeği de buymuş. Gerçi bunu herkes biliyor ama çerkezce konuşan gerçek bir çerkezden öğrenmek daha özel. Evde olduğuma göre sık sık görüşürüz artık.
Sevgiler

1 yorum:

DATLIM dedi ki...

çok gzeül bir tarif:)ellerinize sağlık