Cumartesi, Şubat 25

Sevgili günlük 2

Sevgili günlük,
Bugün(cumartesi) nedendir bilmem tek başıma Alsancak'a gidip Bonjour'un karşısında Reyhan pastanesine oturdum, portakallı ananaslı pastamı yerken bonjourun kapısına baktım.Yaklaşık bir saat kadar baktım baktım.
Biliyorum sevgili günlük artık bu konuyu unutmam gerek hayatıma devam etmeliyim ama bugün kapının önünde bir basamak olduğunu farkettim daha da şok oldum. Basamağa dikkat edip düşmemişim ama üzerinde kocaman kırmızı bi yazı olan kapıyı görmemişim. Ne karmaşık bir beyin yapım var..
Sevgili günlük bu akşam teyzemdeyim. Teyzem demişken sana 2 hafta önce teyzem ve arkadaşları ile (yaş ortalaması 60) Funda Arar konserine gittiğimi söylemişmiydim. ama teyzemin arkadaşları Funda Arar neden türk sanat müziği söylemiyor diye konseri terkettiler.
Bugünlük bukadar sevgili günlük gene görüşürüz.

Değerli okuyucularımız Ben uzunca bir süre sevgili günnük modunda takılmak zorundayım. Çünkü Fotoğram makinam arıza çıkararak Almanya'ya (geldiği yere) gitti.
Düzelip gelene kadar komşuların makinalarıyla yada günlük modunda takılıcam artık...

Hiç yorum yok: