Perşembe, Şubat 2

brokoli



En sonunda tarifi ekleyecek vakit bulabildim.
Bu yemek genellikle karnıbaharla yapılır. Ben de salata yapmak için brokoliyi ve havucu buharda haşladım. Sonra bir değişiklik yapayım dedim. Beşamel sosla karıştırıp, üzerine de biraz kaşar rendeleyip fırında pişirdim. Çok lezzetli oldu.

Malzemeler:
Yarım kilo brokoli
2 orta boy havuç
1 kaşık un
1 bardak süt
Biraz zeytinyağı
Küçük bir kase diyet kaşar
Tuz

Yapılışı:
Brokoliyi ve havuçları yıkayıp, brokolileri çiçek çiçek ayırdıktan ve havuçları ince ince dilimledikten sonra, buharda haşladım.
Beşamel sosu da, 1 tepeleme kaşık unu, biraz sıvıyağla kavurduktan sonra, 1 bardak süt ekleyip, muhallebi kıvamına gelene kadar kaynatarak yaptım.
Bir fırın tepsisinde haşlanmış sebzeleri biraz tuz ve brokoliyle karıştırdım. Üzerine diyet kaşar ekleyip,kaşarlar eriyene kadar fırında pişirdim.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: