Salı, Kasım 15

Satıyoruum

Merhaba
Fazla düşünmeden hızlı hızlı yazıyorum.
Bu gün iş için Ankara'ya gidiyorum.
Burcu'da geçen haftadan beri işle ilgili bir seminere devam ediyor.
Internet bağlantım fotoğraf yüklememe izin vermiyor.
Yani hala siteye yemek tarifi ekleme sıkıntımız devam ediyor.(Şiir gibi oldu)
Umarım döndüğümüzde herşey düzelir:)
Ama sanmam, çünkü Burcu'nun ablasının yakında bebeği olacak. O fazla takılamaz. Ben kongreden hemen dönemiyorum çünkü üniversiteye gidip yüksek lisans tezimi görüşmem lazım.

Bu arada
Bizde Hurmalı bir tarif yok . Hiç vaktimiz olmadı.
Sadece hurma ile ilgili küçük bir bilgi
3 adet hurma yediğinizde 1 uno tost ekmeği büyüklüğünde ekmek yemiş sayılıyorsunuz.
Yani diğer sitelerdeki güzel tarifleri deneyip tadımlık yiyin, fazla kaçırmayın!

A Y R I C A

Kardeşim Hakkari Yüksekova'dan sürekli ahşap, el oyması eşyalar gönderiyor. Annemlerin evi, komşularımızın evi, iş yerindeki arkadaşlarımın evi bunlarla doldu. Ayrıca bu ürünleri www.gittigidiyor.com 'dan satmasına da yardımcı oluyorum. Şimdi beraber sehpa satıyoruz, asıl amacım sehpa ve diğer tahta eşyaların fotoğraflarını yüklemekti ama malesef hala fotoğraf yükleyemiyorum. gittigidiyordaki sehpa satış ilanı için buraya bakabilirsiniz.
Sevgiler
Başak

1 yorum:

Dilek'ce dedi ki...

Umarim bizi satmaniz cok kisa süre icin olur ve cabuk dönersiniz!