Pazartesi, Aralık 11

Hafta sonu 9 yaşına giren İremin doğum günü partisine davetliydim. Aslında gündüz küçüklere gece büyüklere şeklinde organize edilmiş partinin, gece orada olamayacağım için gündüz kısmına katıldım. 9 yaşında, süslü püslü ve ileri derece de kaprisli 6 tane kızla geçirdiğim 2 saat sonunda kendime gelebilmiş değilim. Ben kesinlikle 9 yaşındayken safmışım.
Partide dans ve eğlencenin yanı sıra, kıskançlık, kapris, haset, kavga, ağlama, aldıkları hediyeleri yarıştırma, arkadaşının hediyesini doğum günü çocuğu açmadan ispiyonlama vardı.
Pasta kesilip İrem'in annesinin 2 gündür hazırladığı pastaların bir kısmı 10 dakika da yenildikten sonra tekrar entrika düzenine geri dönüldü. Parti boyunca çocukların en sevdiği şarkıcının Demet Akalın olduğunu ve bütün şarkılarını ezbere bildiklerini öğrendim. Demet Akalın şarkılarını bu kadar içten ve hissederek, adeta böğürünerek söylemelerine bi anlam veremedim. Ayrıca beni şaşırtan diğer bi olayda Demet cd'sinden sonra Bulutsuzluk Özlemi Cd sinin konulup şarkıların hep bilikte söylenmesiydi. Tam büyüme dönemlerinde belliki bir karışıklık olmuş, kimlik arama çalışmalarına girilmişti.
Ayrıca kızların hepsinde kolye, çanta, küpe ve çeşitli tokalar vardı. 2 tanesi gözlerine far sürüp gelmişti ve far sürenlerden biri far sürmediğini bunun onun kendi gözkapağı rengi olduğunu idda ediyordu.
Partinin tek erkek davetlisi İrem'in 11 yaşındaki abisi Batu'ydu ve kızlar Batu'yla dans edebilmek için çeşitli entrikalar çevirdiler. Bu arada Batu eve gelecek kızlar yüzünden sabah sekizde kalkıp giyinip saçlarını jölelemiş ve bir şişe parfüm sürünmüş, bütün günü heyecan içinde geçirmişti.
Bir sürü pasta börek fotoğrafı çekmeye pili bitmiş bir makinayla gittiğim için koyacak bir fotoğrafım yok malesef. Ama çok eğlendiğimi itiraf etmeliyim.
İrem Batu ve benim geçimişte kalan çılgın bir gecemiz için bakınız foto

2 yorum:

isil dedi ki...

:) okurken cok eglendim.

BEN dedi ki...

ben de çok eğlendim okurken:)9 yaş grubunu çok iyi tahlil etmişsin...biz çok saftık gerçekten.ilk makyajımı lisedeyken yapmıştım.inşallah yakında bende birşeyler yazıcam. şu mahmurluktan kurtulur kurtulmaz...