Cumartesi, Şubat 25

Sevgili Günlük


Sevgili günlük,
Güzel bir hafta daha geçti. Nasıl geçti anlamadım. Biliyorsun kafamı çarptım.Çarptıktan sonraki bende babamı bile duygulandıracak dramatik gelişmeler görülmeye başlandı. Her şeyi zamanında ve düzgün yapmaya başladım. Kendimi tanıyamaz oldum.
Sevgili günlük sana anlatmak istediğim bir sıkıntım var. O da Burcu hakkında. Sevgili günlük hatırlarsan geçen ay Burcu’nun eşi iş gezisine gittiğinde ben bir akşam Burcu’da kalmıştım.Hani yemeğe çıkmıştık o, “ben Burger King yiycem” demişti de ben “yok ben ondan yemem çok kalorili” deyip kocaman bir kumpir yemiştim, işte o akşam. Hani sonrada “gel eve gideceğimize sinemaya gidelim” demişti de saat 22:30 da Munich e girmiştik, film 3 saat sürmüştü, sinemadan gece yarısı 1:30 da çıkmıştık, sanki her köşe başından silahlı adamlar çıkıcak gibi hissetmiştik ya. İşte o gece eve gidince Burcu siteyi güncelleyelim diye tutturmuştu. Saat 3 e kadar site güncellemiştik. Sonra “yatmayalım” demişti,
kanepede oturarak uyumuştuk, ben servisi kaçırırsak diye panik olup 5’te uyanmıştım. 6 da kalkıp 10 dakikada hazırlanıp 7’ye kadar birbirimize bakmıştık. Sonra servise binince 1 saat uyuyım demiştim de hayır uyumıycaksın demişti, uyutmamıştı. Tabi hiç uymayınca ben iş yerinde bütün gün uzaydan yeni gelmiş gibi dolaşmıştım. İşte sevgili günlük ne yazık ki Burcu’nun eşi gene iş seyahatine gidiyor ve Burcu şimdiden bana yaşatacağı eziyetlerin planını yapıyor.Sevgili günlük sence ne yapmalıyım. Çünkü bu sefer iki gece hiç uyumayalım bakalım nasıl olcak diye tutturdu. Çok sıkıntılıyım. Derdimi bir senle paylaşabiliyorum. 30 yaşımı doldurmama 40 gün, kaldı uykusuz kaldıkça gözlerimin etrafındaki kırışıklıklar artıyor kafam çok karışık….

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence Uyumayın... Zaten bu yıla kadar epey uyumuşsundur...
Hem yazacak komik mevzular çıkıyor...
keyifler