Cuma, Şubat 24

Burcu, Başak ve iletişim

Burcu:
Sevgili Başak
günaydın
dün siteye 1500 kişi girmiş
ama hiç yorum yok
niye acaba
neyse sana güzel kazasız belasız bir gün dilerim

Başak:
Sevgili Burcu
bu akşam çıkışta Füsla egs de dolaşcaz
gelsene sende

Burcu:
Sevgili Başak
belki 1 saat filan gelirim
kaan gelene kadar
biliyorsun yarın yurtdışına gidiyor
biz sizin gibi ayrılığa alışık bir çift değiliz
kaanın gitmesiyle senin kabus haftan başlıycak

Başak:
Sevgili Burcu
odamı topladım
Meğer odanın tamamı çöpmüş
bi anda boşaldı
Herşey çok düzenli ve temiz oldu
Bu ortamda nasıl yaşarım bilmem
Akşam bekleriz
Senin için üzülüyorum
ama eğer sende benim gibi duyguları ameliyatla alınmış isen(füs bana öyle diyor)
Çok rahat alışırsın
Bu arada benim suçum ne
zaten allah bana çektiriyor
sen benden ne istiyorsun

Burcu:
Sevgili Başak
sana işkencenin çok zevki yok
çünkü allah zaten yapacağını yapmış
eklediğim resmi gördün mü
dün senin dağ bisikleti olayını kaana okuttum
çok güldü
gülerken acıdı da sana

Başak:
Sevgili Burcu
Allah cezanı vermesin
reyting uğruna maymuna döndüm
Resmi beğendim
softfocus gibi çekmişsin
ama tahminimce çekerken titretmişsindir
senden soft focus çekim falan beklemiyoruum
git profösyonel makina al sonrada düzgün foto çekeme
İşte bu sensin

Hiç yorum yok: