Pazartesi, Ocak 23

Zeytinyağlı Şevketi Bostan

Çanakkale'de kar var. Bu gün 3 dakika dışarı çıktım donuyorum sandım. En çok kuşlara üzülüyorum. Sabahtan beri balkondan onlara bulgur atıyorum. Zaten kuş gribi vurdu zavallıları bir de şimdi soğuk çıktı.
Ben aslında İrem ve Batuhan'la 3 yıldır her kar yağdığında kardan adam yapıyordum. Yine sabırsızlıkla bekledik karın yağmasını ama kar değil bu sefer yağan buz. Yere düşer düşmez donuyor. İrem’le çıkıp baktık mümkün değil kardan adam yapmak.




Geçen haftalarda şevketi bostan yapmıştık resimleri duruyordu. Bende yayınlayayım dedim. Bilmeyeler için pişmemiş halini de çekmiştim.










Şevketi bostan bu mevsimde Ege de pazarlarda bol bol bulunuyor. Daha önce Burcu annesinin yaptığı Şevketi bostan yemeğinin tarifini vermişti. Bende bizimkilerin favorisi Şevketi Bostan salatasının tarifini vereyim istedim. Buharda pişirdiğimiz Şevketi Bostanları zeytinyağı limon sosuyla tatlandırıyoruz.bu kadar basiiiit:)
Bu arada annem Şevketi bostana çocukluğunda eşşek dikeni dendiğini söylüyor.Şimdilerde soframızdan eksik olmayan bu bitkiyi onlar zamanında diken diye kale almazlarmış:)

1 yorum:

morelmas dedi ki...

Merhaba

www.morelmas.com adı ile bir site oluşturduk.Kadınca konular işlenen morelmas'da aşk , evlilik, cinsellik konularında bilimsel yazılar, cilt ve saç bakımı hakkında bilgiler, makyaj ve güzellik için püf noktaları , hamilelik, çocuk bakımı ile ilgili bilgiler,beslenme, diyet, sağlık, psikoloji konularında öneriler bulacaksınız.Ayrıca Hayatın içinden konular ,şiirler,fıkralar , resimler www.morelmas.com 'da.

Size link paylaşımı öneriyoruz.Sitenizden sitemize link vererek daha çok kişiye ulaşmamıza destek olursanız biz de aynı şekilde size destek olabiliriz.Cevabınız olumlu ise lütfen bize yazın.

Her zaman ve her yerde sevgiyle kalın.

www.morelmas.com