Çarşamba, Ocak 11

Bodrum'dan İyi Bayramlar


İlk Önce herkesin Kurban Bayramı'nı kutluyorum.
Başak'ında yazdığı gibi sonunda beklediğim tatile kavuştum ve dün Bodrum'a geldik.
Bunu bayram ziyaretlerinden kaçmak için yaptığımızı sanmayın. Çünkü bütün pazar günü bayram boyu yapacağımız ziyaretleri tamamladık. Dün de yol boyu telefonla görüştük.
Neyse, dün sonunda Bodrum'a geldik. Hava bu mevsim için inanılmayacak kadar ılık. Turistler denize girebiliyorlarmış. Biz denize girmeyi denemedik ama gün boyu kapalı havuz, hamam ve saunadaydık.
Şimdi sabah saat 8:00. Tatil günü sabah niye 7:30'da uyandığımı ben de bilmiyorum. Kendimi ne kadar zorlasam herhalde yılların getirdiği bir alışkanlık.Uyanır uyanmaz odamızdan denizi çektim(üstteki fotoğraf). Arkadaşlarla 10:00'da kahvaltıya gitmek için sözleştik. Ben de o saate kadar çektiğim fotoğrafları yükleyip, bu postu ekliyorum.
Kaldığımız otel geçtiğimiz yaz açılmış. Çok güzel bir otel. Hepimiz çok beğendik.Aşağıdaki fotoğraflarda ilk tatil günümüzden görüntüler.
Şimdilik herkese iyi tatiller!


Hiç yorum yok: